Ooops

När klockan var 5 inatt vaknade jag av frossa. Usch det var riktigt illa. Tvingade mig upp och satte mig i duschen ett tag, hoppas bara inte grannarna tar illa upp? hehe Men förhoppningsvis sov de så djupt att de inte märkte att jag var uppe.

Tog mig till Gripen, men vi var inte där alls länge, en timme max. Sen skulle Laila och Lars tillbaka till skolan men de sa till mig att gå hem och vila. Tackar för det..  Vet inte heller om det blir något seminarie imorgon. Hade varit skönt att ta det nästa tisdag igen när man förmodligen är frisk och pigg. Kör vi imorgon ändå kommer jag inte kunna ge mer än 30% (om jag mår som idag).. Men de skulle höra av sig sen när de pratat med läraren.

Ne dags att försöka sova lite, så man blir frisk någongång....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig....

2009-05-11 @ 11:45:30
URL: http://brathen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Krya på dig! <3

2009-05-12 @ 11:03:40
Postat av: Marre

Krya på dig! <3

2009-05-12 @ 11:04:04
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0