Nu är det lördag igen !

Igår lekte jag personlig assistent åt pappa och körde runt på honom. Vi åt lunch på Alloys och där träffade jag brumbrum, klubba och anders, vilket var hur roligt som helst eftersom jag inte träffat dem sen jag slutade :)

När vi var klara med alla ärenden gick jag ner till pråmen som hade öppnat och tog några öl med alla underbara människor! Åkte hem vid 22 tiden och somnade rätt skönt efter "marley and me" som jag inte såg klart på sist.

Idag har jag hunnit med en promenad med Rickard och även en sväng till systemet. Ikväll blir det grillning och öldrickande. Han har ju ändå sommarlov ;)


Kommentarer
Postat av: Kristofer Göthe

Tummen upp!



BTW.. vilka jävla namn de har på Alloys, inte minst din pappa ;)

2009-05-30 @ 23:51:42
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0