Gårdagen

Har väldigt svårt att förklara gårdagen med få ord.. men med mina vänner där var den helt perfekt♥  Blev lite efterfest med hultman, björn, erik och jag (egentligen var oscar med, men han räknas inte) Så vi fick i oss lite mat. När klockan var halv fyra kom Lars winnerbäck igång på datorn och då blev det deppigt :)

När jag skulle gå upp förut hörde jag oscar; Beea, får jag lägga mig i sängen?
Jag; Vadå har du ont i ryggen eller?
(han har sovit på golvet hela natten) hahaha..
Så nu sitter jag och lyssnar på contry sådär lagom högt så han hör man inte störs. Jag ska pränta in countryn i skallen på er allihopa!! moahah;)

Killen som steg som i mångas ögon på valborg, sjönk jävligt fort igår. Hoppas han inte drunkar närnere... Fy fan! Någon som förstår vad felet med någonting är? Aldrig träffar jag en "ok" kille...

Rickard kommer iaf senare, kika lite film och bara ligga och skratta åt hur gott vi har det för stunden. Vi är två människor som är singlar, har "dejtat" men märkte att vi inte passade alls med varandra, men vi kommer väldigt bra överens och skrattar alltid mycket ihop ♥.



haha oscar har inte tittat sig i spegeln än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0