Äntligen "fredag"

Gick till skolan vid 9 imorses, sen tog jag bussen till vbg vid 13.00 var klar där redan vid 15 och tog då bussen hem.
Sen kom Johanna förbi och sa hej, hon kommer tillbaka senare efter jobbet. Och kanske att Jonathan och Jesper kommer hit. Fanns tankar på att vi skulle ner till strandgatan och ta en öl lte senare.

Imorgon blir det jobb mellan 15.00 och 21.30 på gläntan. Får se hur det går denna gången, men tänker inte ta någon skit. Jag är inringd från bemaningen och ställer upp även fast jag inte känner till boende eller personal. Ändå får man stå och lyssna på ordinarie personalens skitsnack om hur dåliga vi är och att det bara blir mer arbete för dem. blablabla... Säg de till idioterna som sjukskriver sig istället!

På söndag kommer förhoppningsvis min morbror och hans tjej hit och kikar hur jag har det. Gav som exempel att vi skulle sätta oss nere vid kanalen med kaffe och bullar om vädret tillåter. Sen åker de hem till Eskilstuna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0