Let´s have a party!

Gårdagen var riktigt kul! Startade hos hultman, när det sen var dags att dra ut var det bara jag, björn och hultman kvar. Sand var målet. Inte så mkt folk där men hade kul, snackade med en massa folk som jag "bara vetat om att de existerar" haha bland annat en kille från känsö som gick ett år högre än mig.

På nattbussen hamnade jag brevid Anton som vart och rockat på backstage. Tänkte gå från resecentrum men efter en bit ringde jag taxin... :)
Åkte med en rolig gubbe som hade kört en del kändisar genom tiderna. Trodde aldrig han skulle sluta tjata när vi kommit fram. haha

Idag är det väl sådär... men hade lovat en promenad med oscar så det var bara upp och hoppa! Vi gick till idrottscentrum och kikade damfotboll/hockey. Timon kom efter ett tag och då trallade vi tillbaka.

Idag blir det nog ett glas vin eller två hos Timon. Ingen utgång.. men egentligen hade jag bara velat vara hemma och ta det lugnt. Ska iaf käka god mat idag! Mums :P

Och imorgon är det dags för dejt nummer 3!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0