Volleyboll.

Vid 3-tiden åkte jag, Cissi och Timon ner til sanden i vbg där vi mötte Oscar, Johanna, Satan, Lollo, Mono och Patrik (hoppas jag inte glömt någon nu) där vi spelade lite volleyboll.

Jag känner mig världsbäst så fort jag lyckas ta en boll och få över den ;) haha. Sen kom Erika ner och hälsade på :) Ser aldrig henne längre eftersom att hon är i Oslo och jobbar..

Senare köpte jag och Cissi en stripsrulle från Amigo och gick hem till Johanna där de andra skulle grilla. Har aldrig varit hemma hos henne innan, men det var hur fint som helst. Vet vem jag ska be om råd när jag skaffar mig en "riktig" lägenhet iaf :)
Johanna klippte Oscar, han liknade "kåtast i kungsängen" killen från Nile City och "benjamin" haha men det blev bra när det var klart :)
Hultan kom och hämtade oss och vi tog en sväng till Stina som flyttar till Halmstad imorgon. Fick en massa tidningar som jag ska lägga mig och läsa nu tänkte jag.

Måste bli bättre med kameran också!! Men tog lite snygga bilder med Oscars, så snor några från honom när de kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0