Tackar gud för foundation!

Kom hem från smögen för en liten stund sen, och ser mig själv i spegeln. Halva ansiktet är RÖTT inte rött, utan RÖTT!! Det går en linje mitt i pannan! hooh... Var tvungen att springa ner till ICA så drog på mig både foundation och en hel del puder, och ändå tyckte jag kassörskan kollade konstigt på mig. Tur att det ska bli dåligt väder imorgon så man kan vara borta från solen.

Det är ioförsig inte bara ansiktet som ser ut att ha blivit misshandlat utan hela kroppen. Men det kan man ju dölja... haha jaja it happens ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, tack gode för att det finns smink :D

2009-06-02 @ 18:58:28
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0