Pråmen och Lasse Kronér

Igår hamnad vi på pråmen, mest för att göra något. Det var riktigt trevligt och det kom en hel del folk :)
Innan de stängde bestämmde vi oss för att ta en sväng ner på sanden. Så jag, Johannes, Magnus, Johanna och Timon gick och kikade, men det var inte så mycket att ha.

Sen från ingenstans kom Lasse Kronér ut genom en dörr med sin gitarr(!) haha var bara jag som såg honom så jag knuffade på Magnus, "titta!! Lasse Kronér" haha. Jag tror han ville ha våran uppmärksamhet ;)

En annan som faktiskt fick uppmärksamhet var "Frida". Denna "frida" går förbi Johannes, stannar upp backar två steg, skriker "gud va söt du va!, frida heter jag!!", tar honom i hand och går vidare. Hahahaha jag och Johanna garva halvt ihjäl oss!! :)

Senare satt jag och Timon och frös i väntan på bussen.. bussen kom, Timon somnade, vi kom fram till thn, mötte min bror, köpte kebabrulle och sen sprang jag och timon åt vart sitt håll lyckliga över att vi hade mat i handen :)


Ikväll e det fotboll som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0