Lite av varje.

Imorses kom Johanna förbi, hon hade tagit fel dag på ett möte hon skulle på haha. Så hon hamnade här istället :)

Vi gick till stålverket innan jag tog cykeln bort till farmor som bjöd på mat. Hur gott som helst. (som alltid)
Sen cyklade jag i världens fart hem för att lämna cykeln och springa bort till bussen. Fridaskolan hade nämligen skolavslutning idag. Mötte Johanna där också. Vi satt och var irriterade på friskolan frida  haha... "hur kan man göra så..?" "varför gör de på det viset?!" haha

Sen blev det Trollhättan igen med Camilla, Pappa och Rebecka för att fira skolavslutningen. Detta gjordes på Shanghai kinaresturang. Mmmm ;)
Till efterrätt blev det en lyxshake på Max, 10 minuter innan det stängde.

En härlig dag helt enkelt. Men imorgon måste jag ta hand om allt annat jag inte hunnit med de senaste dagarna :/ fyyy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0