Första 12 timmars passet

Har jobbat 8.00 - 20.00 idag i folkets hus med att räkna rösterna från europaparlamentsvalet. Som tur är sitter inte jag och räknar, utan jag tar emot papper med färdiga siffror och skriver in dem på datorn.
Kommer förmodligen bli övertid imorgon med till 20.00. Vi har knappt hunnit igenom hälften av Göteborgs distrikten, puuh... men det är kul ändå.

Längtar tills jag får sätta mig med mina föreläsningspapper från "AIR". Ska hem till öxnered och skriva ut dem imorgon och bara sitta och mysa. Hahah vilken plugghäst jag är ♥
Nej dags att rota fram något ätbart innan det blir sängen.

Kommentarer
Postat av: Kristofer Göthe

du skulle lagt alla på hög och bränt dem ;)

2009-06-08 @ 21:57:55
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0