Sugarland♥

När man städar hemma är det sugarland som gäller! haha då blir det helt plötsligt kul att städa lite..
Jobbade med folk igår som tog sig själva på för stort allvar, ville bara därifrån. Har kommit på nackdelen med att gå o poolen nu. (fördelar; inget ansvar "kontaktperson", man får jobba med lite olika folk) Nackdelar; man blir alltid den tredje personen som vet minst om allt och alla. Alla avdelningar har sina rutiner och hur fint det ska vara överallt. Detta blir jobbigt. De äter inte ens samma tider. Då blir det att man måste fråga dumma frågor, och jag hatar det! "när äter de?" Fy hatar den frågan, brukar leta efter "matlappar" där det står vilka tider de har men det är inte alltid man hittar dem...

Igår kände jag mig bara ivägen och onödig. De behövde ingen hjälp, och de hade ingen lust att hjälpa mig heller för den delen. Hoppas hoppas hoppas jag hamnar på en bra avd idag. Igår var första dagen jag verkligen verkligen ville därifrån. Annars har jag haft tur och jobbat med jävligt bra personer.


P.s. De hade inte ens någon rapport igår när jag kom "för det behövs inte här." Usch gott folk bli aldrig sådana är ni snälla. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0