Rock´n´Roll utanför dörr´n!

Har hunnit haft roliga samtal med både Erik och Oscar, medan Eldkvarn har rockat på i bakgrunden. Aldrig hört dem men de verkar poppis bland de äldre.

Har pratat med min bror också som är nere i Båstad och glider. Han hade sett "typ 30 kändisar" men ingen Henke Lundqvist, så då var det inte så viktigt längre ;) Men däremot Sofi Fahrman och Patrik Ekwall ( vad man nu ska med dem till)

Johans kompis Stefan ringde mig också nyss och frågade om jag ville ha skjuts till trollhättan imorgon, eftersom jag frågat min bror men fått ett nej. Så TACK Stefan, you will make my day imorgon!
Tror också att jag ska supa ikapp med Timon, har hört rykten om att han ska bli stenknack.


Så SKÅL på er!!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0