Ny dag, nya planer.

Brorsan kommer strax med pengar till mig.. Fan vad jag inte vill ha dem kontant, de kommer ta slut med en gång får gömma dem eller ge dem till mamma så länge.

Idag ska jag och Johanna ta oss en cykeltripp bort till överby. Tänkte se hur lång tid det tar att cykla från mig till jobbet men med ett litet stopp på donken så vi får det femte glaset :) Kan inte glasveckorna vara slut snart..? Börjar känns dumt det här med att få tag i glasen varje vecka... hahaha

Ska plugga idag också! Har lovat mig själv att första texten och svaret på första frågan ska vara klart idag innan jag blundar.. Börjar jobba imorgon kväll också, fy va trist! Hoppas många är kvar sen första perioden..

Ne nu ska det bli gott med lite kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0