Mycket på en gång...

Efter jag sett filmen "Chuck and Larry" mådde jag dåligt, så jag tog en ipren och enchinagard (förskylning på g?) Sen kom jag på att jag var tvungen att posta ett brev klockan 22 på kvällen, så drog med mig mp3:n och promenerade till brevlådan. Det var så himla mysigt när det regnade lite lätt så tog en promenad nere vid kanalen och upp igen. Gick där själv i regnet med lugn musik på, vilket var helt underbart....

Sen blev det sängen. Gick in och kollade studera.nu och såg att antagningsbesked 1 hade kommit! :) Så jag väntade tills nästa paus på "NCIS" och ringde sen och väckte Johanna som också sökt ett program i höst. Så på tre öppnade vi våra mail och jag kom in!!! Känns så jävla gott! Inte för att jag varit speciellt orolig för att jag inte skulle komma in men ändå... Johanna var 6:e reserv på sina val, men det är jävligt bra det med :) Det är bara 6 pers före.

Nu blir det sängen och vila. Ska ta ett glas enchinagard till innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0