Förfest

Förfest här fredag och lördag bara att komma! :) haha

Kan inte fatta att jag ska upp tidigt imorgon för första gången på två veckor?! Hur ska det gå? Jag hoppar iaf cykeln imorgon och tar bussen. Så kan jag cykla igen på fredag.

På vägen hem idag svängde jag in på donken och köpte det sista glaset :) haha så nu blir det förmodligen inte donken på ett tag... :-)

Måste bara nämna att det inte var kul att jobba idag. Jobbade med en människa som fick mig att må dåligt den första sommaren jag gjorde där för tre år sen. Som tur är har iaf jag utvecklats som person, så det kändes liiite bättre.... imorgon ska jag se till att hamna på en rolig avd :) (om jag får minsta chans att välja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0