Dans, lera och Rock´n´Roll.

Hade jättekul går på "50-års" festen. Det var ett inhyrt band som kom och spelade en hel goa låtar från förr, och vi brudar var inte sena att kasta oss ut på dansgolvet :)
Tänkte egentligen ta mig hem igår kväll, men det fanns ingen som körde... Så det blev till att sova i soffan med Erika. Vaknade med en ond rygg som inte blir bättre (det är i såna här situationer man ska ha Rickard i närheten som kan laga mig) men men får klara mig med min goa säng.

Roger och jag åkte iaf hem när vi vaknade imorses, så vi var hemma vid halv nio.
Dags för ännu lite mer sängmys framför tv:n innnan jag slocknar....


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem f....n är roger??

2009-07-12 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0