Amerikansk litteratur från 1800-talet.

Har suttit och pluggat AIR nu, kände att jag behövde komma igång med det. Första texten var bara på åtta sidor så jag tänkte att det gör jag fort. Men det visade sig när jag läst lite närmre att texten är från 1800-talet och att den inte alls var lättläst, haha...
Så nu har jag suttit och översatt texten med hjälp av ett lexikon.

En annan sak; började precis laga mat då rebecka ringde och undrade vart jag hört av pappa för han skulle komma och hjälpa mig med hyllorna sen skulle vi åka ut till gardis och grilla med sven och alex. Men ingen pappa har ringt mig, så jag fortsatte laga maten. Tills pappa ringer och sägar ; jag är påväg till dig nu så grillar vi på garids!

Och eftersom jag har svårt att tacka nej till grillat, lagade jag klart maten fort som f*n och ställde in den i kylen. 

Nu är pappa här måste rusa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0