Underbar söndag

Åkte som sagt hem till Erika där vi bokade resan! Gött ett "beskymmer" ur världen det blir Egypten 2 veckor och vi åker den 22/1 kl 07.00 på morgonen. Ser verkligen fram emot att få sola, bada och kolla in pyramiderna. Kanske ta en kameltur också haha..

Får helt enkelt ta med mig skolböckerna och se om jag kan få några uppgifter med mig ner.
När vi var klara med det åkte jag hem till Erik och såg filmen "Superbad" den var rätt rolig faktiskt :-) Sen kollade vi "Fear Factor" med nygifta par. Fattar inte hur de medverkande kan äta alla extremt äckliga kryp!? 
Är det verkligen värt det? (jag menar chansen att man gör det förgäves är 66%)

Nu är jag hemma och ska sova, för klockan blev visst en del haha men det har varit en trevlig söndagskväll med trevliga människor. 

God natt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0