Pink!

Här har jag skaffat fram lite heminredningsbilder! Blev väldigt mycket rosa hihi..

Egentligen hade jag velat visa er ett repotage från senaste nummret av Glamour, trodde jag kunde hitta bilder på Glamour.se men där fanns det inga. Det är iallafall klädesignern Mattew Williamson som har inrett sitt hem helt fantastiskt.

Sen måste man hitta ett hus att inreda i, och då är det värmland eller halland som gäller. Huset ska vara "lagom stort", ligga precis vid en sjö, det ska inte ligga i skogen, utan i ett öppet landskap, det ska vara minst 500m till närmsta granne. Ska ha ett litet stall på "gården" där jag kan ha en häst, en kanin, en katt och några kycklingar som värper ägg! :-)
Som sagt ska det ligga på landet men det får inte vara för långt bort från staden...












Kommentarer
Postat av: ellan

Halland baby :P men ska du bo i ett hus helt sj :P? hihi du är tokig du

2009-01-19 @ 20:18:38
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: ellan

Haha det finns nog nån som vill ha det med ska du se.. men om han e dragen åt vänster eller höger vettefan ;) haha... men vadp du fyller ju den 12?

ja klart jag kommer då :) bara jag hittar någonstanns att sova :) puss

2009-01-19 @ 22:34:06
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0