Myyyys

Har inte suttit vid en dator sen sist jag bloggade här! :/

Igår bärde jag och pappa ner alla möblerna från lägenheten. Då är det inte längre så roligt att bo högst upp. Idag har vi varit där och städat hela lägenheten. Var där vid 12, vid 15 kom pappa, Camilla och Rebecka och hjälpte till. Vid 18 var vi klara. Var helt slut. Och är fortfarande helt slut! Har fått ont i halsen igen också men har inte tid med det nu för tentan är snart och då måste jag vara pigg och frisk.

Sen har jag världens ångest för om jag ska välja att plugga arbetsrätt och personalekonomi eller om jag ska åka ner till Holland och jobba ett tag? HJÄLP!
Nu blir det sängen och film, för annat orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hade jag vart du hade jag åkt ut och testat mina vingar lite. Plugga kan du göra senare i livet :)

2009-01-05 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0