Magont

Var hemma hos Erika förut och drack kaffe, samt planerade lite Thailand. Men vill inte tänka mer på det nu, utan nu måste det bli plugg som gäller (och hockeyn imorgon kl 19.00 i vänersborgs ishall)

Sen åkte jag hem till Erik och kollade "Drömkåken" har ju sett den förut men det var längesedan. Sen fick jag helt plötsligt så himla ont i magen det bara krampade! Så jag sa hej då ungefär mitt i ett samtalsämne. haha förlåt. När jag kommer hem (öxnered) är nyckeln borta, så får ringa ner min bror. Kom sen på att jag hade den i nyårsväskan eftersom jag egentligen skulle sovit i öxnered den natten.

Och en sak till innan det blir sängdags. Vet inte om ni kommer ihåg vad jag berättade om dagen innan julafton? Att ett ex nya tjej och hennes kompis hade lämnat ett röstmeddelande. Hur som helst fick jag några rader skickade till mig (på bilddagboken av alla ställen?)
Där Mathias skriver att jag ska lämna henne ifred och att det var omoget gjort av mig att ringa henne på julafton (vilket inte JAG gjorde, har fortfarande aldrig pratat med människan). Skulle det vara mer moget att ringa dagen innan? Sen hade jag snackat skit om henne i min blogg? (kul att du läser den iallafall, fortsätt med det)

"har sätt du har skrivit om frida på din blogg, person angrepp mm. onödigt och hon har inte , för hon har fan inte gjort dig något!. Så ge fan i det för det e fan urlöjligt."

"har sätt att du har skrivit om frida på din blogg, väldigt onödigt för du känner inte henne och hon har inte gjort dig något. Tycker att det är omoget och dåligt. Så sluta med det. Samma med att du ringde henne på jul afton för då har man faktiskt bättre grejer för sig än att hålla på med sånt trams.
"


Några rättelser bara (har inte läst svenska för inget)

sätt = sett?
ordet "fan" 3 gånger i en mening?
har sett inlägget mer än 1 gång?
"och hon har inte, för hon har fan..... ? vadå?

Så..... gott nytt år raggarjävel!


Kommentarer
Postat av: ellan

Haha? va fan? det finns folk till allt bea-darling:)

och du vet väll att den sista idioten är inte född än :D ppussss

2009-01-07 @ 21:27:12
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0