Jag levde 1 sekund

.....eller rättare sagt 2 ½ timme ♥ "vi" vann med 3-0 mot Rönnäng som är serieledare just nu. Det var mycket folk i ishallen, och en alldeles alldeles underbar match.

En sån match då man inte kan släppa pucken med ögonen, när man sitter och pratar för sig själv bland okända människor utan att tänka på det. Det är livet!
Alla andra beskymmer försvinner för en stund, alla är trevliga och hejar och skrattar. I ett sånt ögonblick vill jag dö. (när det nu är dags för mig att göra det?) haha

Nästa hemmamatch är mot Grästorp, den kommer jag inte missa för allt i världen. För den tiden jag sitter i ishallen är den tiden då jag mår som allra bäst.

Nu måste jag tillbaka till verkligheten igen och plugget, ska nämligen upp till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0