Im from Russia!

Igar var vi inne i sekalla och kakade, sen tog vi oss en liten shoppingrunda.. men alla ropar Sweden efter oss, sa vi kom pa att vi skulle saga att vi var from Russia! haha men det var ingen som trodde oss (har nere tycker ingen om ryska folk, och jag forstar dem. De bara gapar och skriker.) Vi akte pa jeepsafarin med massa ryssar och blaa!! 

Det roliga idag var en av de vi pratade med pa stranden, han sa att han hatade israel och dess folk. Amerikaner gillade han inte och israeler HATADE han! Sa jag var bara TVUNGEN att fraga vad han tyckte om andra varldskriget och hitler, och han gillade hitler?! och han sa det var manga har nere som inte talde israelerna. 

Svenska och scandinavier i allmanhet ar omtyckte men inte ryssarna! 
Nar vi kom hem fran sekalla igar gick vi till cacao som ligger 100 meter fran hotellet. Men efter ett tag madde erika daligt sa vi gick hem. Det knepiga var att dagen innan var vi pa samma stalle och da madde jag sa daligt att jag fick springa in pa toa och spy! men hade bara druckit en ol? knepigt! Men idag ska vi se till att ma bra, for idag ska vi till Ministry of Sound. Coolt  stalle med beach inomhus! 

Kanner att engelskan kommer in da och da aven nar man pratar med Erika.. haha good good  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0