Face down

The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down.

Först packa upp allt här i rummet sen packa ner allt för att åka till Thailand!! :-) Får rensa minneskortet också.
Nu är det såhär. Jag och Erika åker ner den 19 (?) och stannar två eller tre veckor, det ska vara bokat och klart denna veckan. Pluggar nog lite därnere, och bättre kombination kan det knappast bli! Tänk er att ligga nere på stranden och dricka fruktsmoothie och läsa en bok om pedagogik i arbetslivet ,-) haha Men det är ju intressant :-)

Ska iväg till Erika imorgon på en kaffe och prata mer.
Kul det är att bo hemma igen (?) Store Johan kommer hem och mamma säger att det luktar ciggarettrök (hennes näsa är helt otrolig på att lukta) Johan nekar (låter ungefär som när jag nekar, typ det är jackan som luktar, eller jag har INTE rökt men har ett gammalt ciggpaket i fickan. Det är kanske det som luktar?) hahahahahahaahhaa.... Till slut erkände han att han hade rökt.

Heippa.

Kommentarer
Postat av: ellan

Men vaaa era skator!? ska ni till thailand! jag vill oxå ju!!!

2009-01-05 @ 18:17:04
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Oscar

Vad är det för stil att inte vara hemma när jag kommer hem :(

2009-01-05 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0