departed

Fick med mig Cissi till högskolan och fick köpt tre böcker av sex (de andra fanns inte inne) gick på 700 spänn! Inte billigt direkt, men kommer lära mig en massa under våren :-) haha

Fyndade ett par shorts på jc som jag kan ha i egypten, får se till att få lite färg på benen innan bara ,-)

Funderar på min 20-års fest... Har ni något förslag till det? snälla hjälp mig! Vill fira den med alla mina nära och kära och några till! Det är inte långt kvar heller så om ni kommer på något skriv!

Nu ska jag fixa och dona lite för imorgon. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Marre

Oh, när ska du till Egypten? :D

Hoppas man blir bjuden på din 20-årsfest! När fyller du? :) Kramar

2009-01-13 @ 10:29:34
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0