Börja om från början.. lala

Hade  en helt underbar nyår igår. Vi var hemma hos Magnus Johanna och först åt vi god mat och drack bål (som Timon blandat ) Han hade också fyllt en vattenmelon med sprit (som jag och carro satt och käkade på med sked senare under natten haha. Och det var redigt med sprit i den :-)

Sen efter maten kom det mer folk och alla var glada och musiken var bra. Klockan slog 00.00 alldeles för fort! Vi gick ut och drack champange och rökte cigarr, och fick härliga nyårspussar ♥
Mitt kameraminne är bara på 128 för jag tog det ur en gammal kamera som jag hade så precis innan tolvslaget var minnet fullt och när jag stod och skulle radera bild för bild råkar jag ta bort alla! :-( Så himla tråkigt... Men det finns kanske fler folk som har de bilderna. Sen stannade vi tills klockan var 3 (?) innan jag, preinfalk och rahm gick hem.
Hihi vi mötte en lite liten raggare på vägen som var helt lost. Han och Rahm bytte nummer, sen ringde denna killen utan att han hann svara. När han sen skulle ringa upp igen gick det inte fram några signaler ? humm..

Ikväll hoppas jag på film och godis hos Erik. Innan jag börja på allvar med flytten imorgon.

Puss och ha ett super 2009! Mitt har börjat perfekt.



Fidde och jag. Kort taget av Göthe med sin kamera som gör att man ser brun ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0