TV 4 sporten

Man säger alltid att "detta året kommer bli det bästa någonsin"... Jag tror inte på det. Inte iår. Men däremot tror jag 2010 kommer bli ett fantastiskt år. Det året jag går ur skolan med en högskoleexamen i personalekonomi, och livet börjar. Lågkonjekturen kommer vända och jobben öser in :-) Men självklart kommer jag njuta till 100% av 2009!

Idag har jag dragit igång med min gamla passion, dansen. Närmare bestämt linedance ♥

Till en helt annan sak.... de visade precis olyckan som den nu omkomne 24-åringen bmx föraren råkade ut för i söndags! Fy fan! Det var inga vackra bilder, men de varnade för att det inte var en vacker syn, men trodde de överdrev. Det gjorde de inte :-( 

Kommentarer
Postat av: Oscar

FMX inte BMX :P

2009-02-11 @ 00:19:53
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0