Idag är det ingen vanlig dag

för idag är det ju för fasiken min 20 års dag!! hurra hurra hurra!.... :-)

Kom hem från Erik precis blev två filmer, så klockan tickade iväg lite väl snabbt. Men det var mycket trevligt (som alltid) fick använda hitec spisen också! Inte dåligt! haha man skulle trycka fram allting, men nu har jag lärt mig det :-) Te blev det tillslut och jag vet inte om han tyckte om det, han sa det var gott men kanske var för att vara snäll? 
Ne, han gillade det nog :-) smakar varm saft.. :-D 
Synd att han åker upp till Norge i helgen, det hade varit kul att gå ut med honom på lördag. Vi har aldrig druckit ihop utan antingen så har han varit nykter eller så har jag varit det! Förutom en gång när vi träffades ute fulla och goa. Och det vet vi ju hur det slutade!! :-) haha jisses!....

Nej, dags att sova ska snart upp till skolan. 

Kommentarer
Postat av: ellan

grattis sötnos! jag smsa dig förrut men du kanske har bytt nr :S hoppas du får en bra 20års dag iaf :) PUUUUSSS!

2009-02-12 @ 14:32:08
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Marre

Grattis sötnos! När blir din fest? :D

2009-02-12 @ 15:47:12
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0