Nutid/Framtid...

Har ibland problem med att koncentrera mig på nutiden, men desto lättare drömmer jag mig bort mot framtiden och alla de planer som jag satt upp. Har bland annat bestämt mig för att flytta uppåt i landet. Planerna var först Luleå (och ingen annanstans) inatt låg jag och funderade över detta och kom på att det går bra med skellefteå och ö-vik också om det skulle vara dåligt med jobb uppe i nord metropolen.

Fast egentligen borde jag koncentrera mig på allt som händer runt omkring mig just nu nu nu! Som skolan t.ex. Läser tre kurser samtidigt och har gett mig fan på att klara dem allihopa också! Plus den lilla,lilla omtentan som äger rum nästa helg.

Får passa på när man fortfarande har motivationen, för vem vet imorgon är den kanske som bortblåst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0