Nu har julen kommit till oss med.

Vet att det fanns många som var lite irriterade för att det snöade i ungefär hela landet förutom i trollhättan/vänersborg. Till och med uddevalla hade snö.

Men igår kväll började det snöa och det blev till slut en hel del. Är ioförsig lite osäker på om det går att åka pulka i hunnebergsbacken men det skulle nog kunna gå nu  ;)

Idag är det helvetesdagen på året då allt ska vara klartklartklart! Så ska sspringa iväg till systemet strax för att inhandla alkohol till juldagen, annandagjul och nyår.. jisses!!

Sen är det två paket kvar men vet som är vad jag ska köpa! Sen är det städning hemma och så får vi se vad som händer ikväll. Ska försöka ta mig till skolan och plugga lite också tänkte jag men bibblan där stänger 16 så får se om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0