Irriterad.

Var inte alls kul att vara i skolan utan Linda och Maria idag.. De var båda hemma sjuka/med sjukt barn.

Snackade formler och jag skojar inte om det handlar om över 50 formler som vi ska kunna utantill tills tentan för vi får inte ha med oss en formelsamling. Fattar faktiskt inte varför för ute i verkligheten kommer man kunna kolla upp dem om man behöer använda sig av en sådan. Tycker energin borde ligga på att lära sig när och varför man ska använda dem, men men....

En annan sak, blir så irriterad över en person som jag hjälpt lite och man inte ens kan få ett hej eller hej då? Vad är det för stil egentligen?

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hehe känner igen de där me formlerna. Men hade jag bara behövt komma ihåg 50 formler till våra mattetentor hade jag vart överlycklig ;)

2009-12-04 @ 17:52:28
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0