Fuck me, I´m famous!

Hmm rubriken är så jävla klockren från gårkvällen, eller jag vet ju inte vad som hände sen men det var lite så det såg ut.

Igår blev det olearys med göthe, ulrika, erika och johanna. Det var kul och efter att johannes hade ropat ifk lite för högt visade det sig att hela deras hejarklack satt precis brevid. Per skrek "djurgården" och sen var det igång :) Det roliga var det att killarna tog fel på göthe och per så de gav sig på göthe ist! :-)

Ifk gubbe: AAaa, vilka håller du på då?
göthe: jag håller på korpen jag go go go ben dover



hahahaha...
brorsan hade tagit mina nycklar hem så det blev en kvällspromenad bort till cissi för att väcka den stackaren.

Hamnade i några mindre framgångsrika lägen och just idag just nu så säger jag till mig själv att jag valde fel. Men det får väl framtiden visa.

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Hahaha.. inget fel på Ben dover ju ? ;)

2009-12-27 @ 22:00:39
URL: http://kriztofer.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha brorsan hamnar ALLID i trubbel :D

Låter som en kul fest iaf :D puss o kram

2009-12-30 @ 00:16:13
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0