blablablabla...

Nyss (?) hemkommen från skolan. Sitter och försöker klippa och klistra i kurser ett år framåt, går sådär men kommer iaf framåt. Tror antagningen i östersund hatar mig, haha.. Det ska alltid vara i sista stund när det gäller migo ch det gäller även val av kurser ;) Fast denna gången är det inte mitt fel för kursen jag verkligen ville gå och hade anmält mig till blev inställd.

Har en hel del plugg att fixa idag med inför imorgon och senare ikväll ska jag iväg och gadda mig. Ska bli skönt att komma iväg och göra någonting annat för en stund och har längtat efter tattoo nummer 3 sen jag gjorde min förra :)

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack så mycket för din kommentar! :)

2009-12-09 @ 14:57:39
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0