Bilder från fredagen.

Har blivit lite bättre på att lägga upp bilder och idag är jag bara två dagar sen!! :) Måste bara varna er för att jag är en extremt dålig fotograf, speciellt efter tre år på media med foto som inriktning. Men jag Cissi och Ellinor hade roligare saker för oss än att lära oss fota :)

På butles innan Magnus och Johanna hade kommit.





Söta Johanna.



Cissi och Carrro. Cissi är lite irriterad för att en viss person hade svårt att knipa käft ;)



Här hänger vi ut folk. Timon hade svårt att hålla sina ord.



Grannbordet.



Sen gick vi vidare till Buddys för att bowla!



Johanna, Cissi och Göthe.





Carro, David, födelsedagsbarnet Magnus och Frida.



Resultatet från bowlingen :)


Kommentarer
Postat av: ellan

snygg tato bea :) verkligen!



haha jag kan verkligen inte fota heller :P men jag tog inte "snigel" på en åktur och matade honom med cheeseburgare :P tur det HAHA

2009-12-13 @ 18:13:29
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0