I´m Leavin

Gammal låt i repris; Jesse McCartney - Leavin´♥ Gick varm i gamla lägenheten.

Kräftskivan igår var supermysig. Inget party party men mysig och en härlig avslutning på sommaren. Sov på näs och när jag gick ut kände jag den friska höstluften. Helt underbart. Jag älskar hösten, den slår allt.

 

Måste även berätta att jag köpt biljetter till Frölunda - Färjestad den 28 december på Ullevi. Är det någon som vill hänga med köpte två biljetter. Lika bra innan de tar slut som jag hörde rykten om :/ Så 250 kr och ni har en plats på läktaren med mig. Det är värt att tänka på.



Nu ska jag snart på roadtripp med Cissi och Timon. Ut i skogen, sjuntorp och hämta en bil med drag. Sen blir det sängflytt på högast nivå.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag är nog hemma då :D

2009-08-30 @ 23:24:06
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag är nog hemma då" :D

2009-08-30 @ 23:25:47
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0