Fredag.

Idag blir det några avskedsöl för Oscar. Och imorgon är det dags att åka till Liseberg. Börjar fundera på hur det ka gå. Först tänkte man att det skulle bli lätt, men när man tänker till så kan det bli jävligt knepigt. Liseberg är ungefär som julafton... Alla har sina "traditioner" och "måsten". Våran familj är den som springer mellan alla åkattraktioner. "ingen tid att vila nu, det kan du göra när vi kommer hem" Det är full fart hela dagen, haha..

Så vi får se hur det blir imorgon :-) Kanske kan man hitta någon i sällskapet som bär på samma traditioner som mig.

__________________________________________

Min underbara granne har kommit hem nu också, efter en sommar i sin hemstad. Jag älskar honom! Han är helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

De traditionerna har jag med :D Man kutar runt som ett lyckligt barn "Men STÅ in här vi måste åka AAAALLT och FLERA GÅNGER!!!" Fan att jag jobbar annars hade vi kunnat springa runt ihop :D

2009-08-21 @ 22:31:28
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0