You look so good in blue.

Keep quiet,
Nothing comes as easy as you.
Can I lay in your bed all day?
I'll be your best kept secret
And your biggest mistake.
The hand behind this pen relieves a failure every day.  (Fall out boy - Nobody puts baby in the corner)

Frågade Erik förut om han aldrig gick runt och var "fantasi"lycklig (eftersom han alltid klagar på mina fantasier..) Och då kom jag in på detta med nätverkskillen. Han bara skrattade åt mig och sa att om jag verkligen gick fram och pratade med honom nästa gång jag såg honom, så skulle han försöka hitta någon/något liknande. Om det funkade för mig vill säga. Men det är väl klart?! :) haha 

Träffade "banken" ute förrut (för er som inte vet är det en kille som fått smeknamnet banken av cissi och erika) Han frågade om katten som sprang runt var våran. Han hade tydligen varit nära att köra på den. HAHA..(!) Han verkade trevlig, har förmodligen fått fel uppfattning om honom. Förhoppningsvis, vi bor ändå i samma hus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0