Skoldag

Vart i skolan med ledarskapsgruppen tills nu. Vi kom fram till en del, men det blev mkt småprat med :) haha men det är HÄRLIGT!
Sen kommer (som vanligt) min okända vän från pokerkvällen, in i cafeterian. Han sätter sig och käkar vid ett bord längre bort och jag ville så gärna gå fram och snacka mer med honom. Men feg som jag är satt jag kvar och tjuvtittade på honom;)

Kom hem för en liten stund sen och tänkte att här ska lagas mat! Och fy fan va äckligt det blev! Fullkornspasta och bacon.. BLÄ! Men jag kan ioförsig inte laga mat heller så att så var det med den saken...
Ska tillbaka till skolan nu och ha föreläsning med ledarskapet. Leila och Ellinor skulle hemåt så jag och Lars får gå och lyssna. Sa att man iaf kan vara där tills första rasten.
Jag brukar gilla föreläsningar, men det är något med läraren som jag har så svårt för. Han är så seg! och pratar på ett sätt som får mig att somna, eller tänka på allt annat. Tyvärr...

Efter föreläsningen blir det promenad med Rickard. Ska bli skönt att gå ut och gå lite även om vädert inte är det bästa idag.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0