Mogen..

Hemkommen från Vänersborg, konstigt det känns att åka "hem" till Trollhättan ... :) Var jävligt dålig på spelet "true or False" så det var inget kul...  haha
Pratade med Erik hela bussresan (i telefon) sen nästan en timme när jag var hemma. Finns vissa dagar då man kan pratade med honom i evighet utan att det blir tyst en minut i luren. Jättekul faktiskt. Han önskade mig lycka till på torsdag och sa att jag inte fick skratta för mycket eller verka omogen. Men jag är inte omogen.  

Skratta har jag lite svårare för, hehe. Säger han något kul så är det klart jag kommer skratta :) Men kanske inte i en kvart ;)

Nu blir det nattmacka, sen sängen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0