Lite lätt summering av helgen

Skärpning av uppdatering! haha
I fredags var vi i stan hos Noel, det var riktigt kul! Massa folk och bra stämmning. Jag gick med Oscar en bit hemåt sen svängde jag av, haha sen blir det ett stort frågetecken för er fram till det att det var dags att jobba igår. Var på ett nytt sjukhem och jag var så irriterad i början för de fick för sig att jag skulle va själv på en hel avdelning och lägga dem?!

Jag hatar detta och verkar alltid lyckas hamna i de situationerna, aldrig kan man känna att det går bra. Efter jobbet åkte jag hem till pappa där jag kollade en film i 20 minuter innan jag slockande. Vaknade och såg att jag hade fått sms från Erik, där han hade kul åt att jag somnade hos honom i torsdags.. "haha".

Idag ska jag till R och äta god mat (?) haha ;-) och sen blir det film.
Och imorgon är det dags för tatuering! Börjar bli nervös har glömt hur ont det kan göra, och nu är revbenen inblandade :/ hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0