Låten kommer snart ;)

Först ska jag bara laga mat, städa upp lite, fixa lite skolarbete och sen är det dags att färga håret :) !! Finally. Det blev mörkt rödbrunt, och tror det kommer bli supersnyggt.

Har haft en heldag med cissan idag, haha va i skolan, mötte upp johanna,magnus och timon för en baugette på bryggan, tog en promenad bort till willys sen in på öb med fyra matkassar. Turen var att bella kom och hämtade oss annars hade vi nog inte kommit hem än på några timmar.
Såg herr X i skolan också. Det roliga var att jag och cissan skulle ta en fika där vid halv 11, men då låg båda och sov fortfarande så vi kom inte dit förrän vid 13 tiden. Och efter bara 5 minuter kommer han in i cafeterian och käkar. Men feg som jag är (inte så feg), vågade jag inte gå fram till honom när han satt och käkade med sin kompis. Men hann möta honom två gånger till innan vi var i stan;) "Det är ödet" haha för egentligen, hur stor är chansen att se just honom på en skola med 5000 studenter? (kanske överdriver lite med siffran har faktiskt ingen aning om hur många som läser här.) Men ändå!

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Marre

Men jisses, säg hej till honom eller något då! xD

2009-04-27 @ 21:06:28
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0