Huvudvärk men glad ändå!

Vart på jobbintervju för en stund sen, vi var 9 pers och det var fem som fick gå vidare till säljarutbildning. Jag var en av dem! :-) hihi
Ok, försäljningsyrket har inte bästa ryktet om sig, men det är ett extraknäck och jag tror att man utvecklas väldigt mycket som person. Samtidigt som de verkade ha det så himla mysigt där uppe:)

Efter jag var klar där mötte jag cissi, lurre och timon nere på strandgatan, blev en öl och tjöt men när solen gick ner blev det kallt. Så gick ner med tvätten i källarn. Lika bra att passa på liksom;)

Är godissugen med!! Och sällskapssjuk... så komsi komsi ;-) 

Kommentarer
Postat av: Marre

Vad kul att du kom vidare till säljutbildningen! Vad är det för något du ska sälja?

2009-04-17 @ 15:29:52
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0