Helt slut!

Idag har varit den stora dagen för mig. Nämligen tatueringsdags! Har längtat sen jag gjorde min första ( vilket snart är tre år)
Men jag var nervös innan eftersom jag inte kom ihåg hur "ont" det gör.. men det gick finfint. Låg tre timmar utan paus, det gick bra och kände bara att jag ville bli klar. Så ligger jag här med min nya vän och lite blåmärken, men hon läker snart. Supernöjd iaf! :-)
Bild kommer upp sen när den läkt lite, är inte så snyggt med plast över. Och jag längtar redan till nästa, som förhoppningsvis blir efter sommaren då lönen kommer!

Var hos R igår och fick god mat. Jättegott verkligen!! Men samtidigt märkte jag hur olika vi faktiskt var, vilket är lite synd.. Synd men sant. Så blickarna framåt nu igen. Har mina "drömpojkar" att tråna efter iaf ;) hahaha lite varstans med så ingen risk att se mig utan ett leende på läpparna.

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0