Fredag

haha kul rubrik  fast egentligen är det lördag idag :) Men tänkte berätta lite om fredagskvällen!

Satt inne hela dagen och pratade i telefon med allt och alla, pappa kom förbi en sväng och hälsade på :-) Sen blev det bolaget och jag har nog aldrig vart med om så mkt folk som idag..
Sen kom cissi, timon, erika och lurre. Vi hade tänkt sitta i "trädgården" men grannen hade tagit bordet så vi gick ner och satte oss på bryggan och tog några öl. Sen gick vi tillbaka och spelade "sanning eller konsekvens (kortspel). Kan ju säga att timon gick in mest för sin konsekvens;) Själv skulle jag vara tvungen att skrika "Jag har klamydia!" när vi kom ner till standgatan haha... :) Efter ett tag kom therese, hampus och stina innan vi drog ner. 

Som "tur" var kom de inte på min konsekvens förrän rätt sent, och timon hjälpte till lite! :/ haha det var några typer som kollade rätt konstigt på mig. Men så kan det gå om man spelar S lr K med pojkar, iaf timon och lurre för de skäms ju för fan inte över något!! 

Drog hem vid 12 tiden och käkade det sista av min goda sallad som jag gjorde igår. Blir nog snart läggdags gör min del, är jävligt trött nu men som vanligt när man umgås med underbara människor så blir kvällen oftast underbar den med :-)

Natti natti!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0