Ännu en minnesvärd helg!

Gårdagen var helt perfekt. Startade med en runda på systemet med Oscar, sen åkte vi till vargön och hem till Timon, tog en öl och väntade på folket.
Sen drog vi ner en bit och spelade fotboll och brännboll, vi blev en hel del folk och det var riktigt roligt och vädret var helt uderbart! Blev lite grillning också :-)

Sen hem halvlullig och in i duschen för att sen dra mig till Trollhättan och hem till Jonny och hans tjej för att fortsätta festa. Senare på kvällen blev det Lipz för mig, cissi, johanna och timon. Träffade en massa roligt folk!! Bland annat Erik och Erik och Micke och Johan :-) Alltid kul att träffa folk man aldrig ser annars (Erik är ett undantag :)
Dagen tog slut allt för fort, och idag mår jag som jag förtjänar men det var det värt ;) 

Lägger upp lite bilder senare idag eller nån annan dag... (har förresten VÄRLDENS roligaste bild på Johanna! hahaha!!.... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0