Prisoner in paradise

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Kul jobb när man inte fått ett larm på hela dagen?... Tänk er att bara sitta i 8 timmar. Fast jag har vart borta på 10:an en del ioförsig spelat lite kort och vart med när Oskar tappar. Det vill jag också lära mig.
Det var en läskig gubbe (gubbe? 32 var han räknas man som gubbe eller kille då?) på jobbet idag som stötte på mig han var inte härifrån, trodde han var från sthlm men fick reda på att han var från dalarna. Och en bra ragningsreplik lyder inte "Var fan finns det en toalett jag håller ju för fan på att skita ner mig!"
Blev lite chockad och skämdes lite så tog ett tag innan jag fick fram ett svar. Kunde han inte frågar killarna det? haha

Lite roligt det där med skift, har inte träffat min mor sen förra tisdagen. Och då bor vi ändå i samma hus. haha fast hon har vart i sthlm några dagar nu också.
Annars är det nu 7 dagar kvar. Och i helgen blir det visst utgång. Olearys hörde jag något om. Timon tyckte de skulle supa mig under bordet lycka till grabbar! hah det blir nog tvärtom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0