Play with me some more

Ligger fortfarande i sängen efter gårdagens lipz. Men det var riktigt trevligt, mötte Magnus där och pratade lite med han och även fast det inte sades så mycket så kom det fram en del.

Timon lurade skiten ur mig igår genom nån spågubbe på nätet! haha Och jag fattade inte hur det gick till!! Det va jobbigt där ett tag men fick ju reda på hur jag ska göra med saker och ting;) haha Direkt efter jobbet drog jag och eve och hämtade hennes nya bil. Fiin bil:)
Sen hämta upp Oskar, Göthe och Timon sen bad jag någon om en kram men han kunde inte hålla händerna i styr:)! haha SKÄMS!

Inne på Lipz va det helt ok.
Men just nu väntar jag bara på mat haha hungrig! Sen blir det till att hämta tacos av sam i porten. Hoppas bara det inte är han som har lagat maten:) Skulle det va så har jag kvar pannkakor från igår.

Nu ska jag göra mig iordning!

puss.

på lipz   hhii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0