It´s a hard work work

Nu har jag bara 3 fickor att kolla idag, i sommars var det 10 och det är väldigt lugnt. Vi har kollat på nile city nu den seriern är väldigt bra SVT borde köra den igen:)

Och den-söta-blivande-reperatörn skickade ett sms förut och undrade varför han inte hade något missat samtal från mig:) haha Jag vågar inte ringa han igen efter vad som hände sist;) Och har desutom fått veta att en på 12:an visste om vimmelbilderna från Lipz.. Den är inte kul.
haha han frågade vad det var för sida till lipz och vi kan säga att han är i övre medelåldren, så jag frågade vad han skulle kolla där och det har inte jag berättat iaf:P Utan det var en viss Magnus har ingen anning om vem han är;) haha


Sista natten jag jobbar för denna gången och jag hoppas att det blir många fler:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0