Womanizer

haha yeah den har ju inte oskar behövt lyssna på dåligt många ggr?:) Timon har kommit lättare undan och Eve diggar den lika mycket som jag.
Däremot tror jag inte pojkarna diggade mig llika mycket igår när jag skulle köra hem dem från krogen. Jag var JÄTTEARG! haha men jag sa "det finnns tre platser i bilen" men tror ni inte att det kom 4 pers då?! åhh va arg jag va! men två av dem "hoppade ur" vid resecentrum och sen vet jag inte mer. Det roliga var att det va den ena killen som skulle ha efterfesten..:) oj då! men jag skulle köra hem micke med och då fanns det inte plats.

Sen blev det en sväng till donken där timon (som vanligt) hade svårt att hålla orden i styr, så vi gick fort ut därifrån.:) hahaha
Sen hämtade jag sylvester och en kompis till han som skulle till vargön. Själv va jag hemma 4.30.. inte mkt sömn.

Träffade den-söte-blivande-reperatörn förut också hihi han va riktigt sketen! men jobbar man så blir det kanske så, han är kanske lite rock´n´roll ändå;)
Efter jobbet blir det myskväll med johanna. Se någon bra film och bara snacka skit! good stuff.

Ska försöka lägga upp videon sen med nr timon filmar mig när jag är arg. haha men jag sitter och säger att " nee jag är inte arg, jag är jätteglad" fast man ser hur jävla förbannad jag egentligen är.

Och förlåt till dig som jag var nära att köra över igår men du gick mot rött ljus och hoppad du klarade dig bra när du va tvungen att hoppa åt sidan. hahaha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0