Näst sista natten

... det är lite tråkigt, eller det är MKT tråkigt. Måste baka något att ha med mig imorgon med men vet inte vad? Kakor är enklast.

Har vart lugnt inatt iaf somnade en liten stund förrut och det gjorde gott:) Vaknade nämligen vid 13 tiden idag av att folk tutade som galningar utanför fönstret och hade lämnat det öppet. Så då blev det mcdonken till frukost, sen hem kika Legaly blond och sen till ishallen där VHC mötte Mariestad men "vi" förlorade med 5-4. Sen hem till mamma käka mat. Efter det drog jag en sväng till Erika som hade inflyttningsfest! Och gud va fint hon har det:) Blev hur avendsjuk  som helst!
Sen var det dags att dra till jobbet, medan de andra skulle ut och roa sig... men var borta i porten och pratade lite med sam förut och han är ganska kul att prata med:) 

Stand back up - Sugarland

På måndag tänkte jag göra ett försök att bara skriva en eller två låttitlar i bloggen som handlar om vad jag känner, gör och mår:) Det kan funka!

*Puss

Kommentarer
Postat av: Marre

Ännu en inflyttningesfest alltså? Fan att man missade den ;p

2008-10-19 @ 12:08:49
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0